Hvor fleksibel er du?
Lukk øynene og tenk på et varmt sted hvor du kan bruke litt avkjøling...
- Venter på bussen?
- I hengekøyen din på balkongen?
- På stranda?
Funnet det? Bruk vårt AR-verktøy, del ditt mest kreative bilde og vinn ett av 5 Whisper Flex Smart vifter + batteripakke (verdt € 209,99) i en farge du velger (hvit eller svart)! Det er enkelt å delta. Følg trinnene nedenfor og kom i gang med en gang.
Vær kreativ!
Gå ut og tenk på det sprøeste stedet du kan bruke kjøling. Bruk AR-verktøyet til å plassere viften på dette stedet og ta et skjermbilde for å fange dette (tips: sett deg selv på bildet 😉).
Del bildet ditt
Del bildet ditt med oss på Facebook eller Instagram før 28. august. ikke glem @ duux tagg og bruk hashtaggen #myno1fan i innlegget ditt. Vinnerne annonseres i begynnelsen av september.
Trenger du inspirasjon?
Se eksemplene til våre tørkede kjøleeksperter
Vanlige spørsmål
Du kan delta i giveawayen frem til lørdag 28. august 23:59 (Central European Time).
Du kan sende inn bildet ditt via et Instagram-innlegg, story eller DM. Ikke glem @ duux tagg og bruk hashtaggen #myno1fan i innlegget ditt, så kan du være sikker på at innsendingen din havner hos oss.
Du kan bare sende inn ett bilde per person.
Du trenger ikke nødvendigvis å være på bildet selv, selv om vi elsker å se ditt ultimate avkjølende øyeblikk 😉.
Hvis du ikke kan plassere produktet i rammen, har AR-verktøyet sannsynligvis ikke identifisert noen objekter for referanse. Prøv å peke telefonen mot ett eller flere objekter (tenk på et bord eller en dør), slik at AR-verktøyet vet i hvilken størrelse viften skal plasseres i skjermen.
Instagram eller Facebook vil sannsynligvis åpne lenken på plattformen, så 'Se AR'-knappen fungerer ikke. Bruk de 3 prikkene øverst til høyre og klikk "Åpne i Safari" for å starte AR-verktøyet.
Vi gir 5 ganger pr Whisper Flex Smart vifte + batteripakke (verdt € 209,99) i en farge du ønsker.
Når påmeldingen er stengt (lørdag 28. august kl. 23:59 sentraleuropeisk tid), vil vi gjennomgå alle bidrag og kunngjøre vinnerne via sosiale medier i begynnelsen av september.
Klikk her for en oversikt over kampanjebetingelsene.